CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou.

Ir abajo 
+2
Humbolch
aslan
6 participantes
AutorMissatge
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 50
Ubicació : berga

Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. Empty
MissatgeAssumpte: Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou.   Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. EmptyDc Jul 07, 2010 1:02 am

Com deia ja fa temps que estic apuntat a l'associacio (uns tres mesos pam mes pam menos) encara que ningu m'hagi vist mai el musell. Evidentment, per raons alienes a la meva voluntat. El cas es que algun cop que he vingut per aqui el club no hi he trobat ningu, i el Lelo m'ha dit que millor que publiqui alguna cosa al general per veure si algu em fa de Sensei (Os!!). Soc de Berga i ara estic de vacances, per tant crec que tothora em sera bona. Aixi doncs nois, salut i pau fins que ens veiguem, que els meus ballarins ja tenen artrosi a les articulacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou.   Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. EmptyDc Jul 07, 2010 2:43 pm

Bones

Benvingut per aqui baix, de cara el dilluns que be, segurament hi haura una partida, a falta de confirmar, si et va be passa't.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. Empty
MissatgeAssumpte: ieeeeee   Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. EmptyDc Jul 07, 2010 11:38 pm

Eisss bones nanu,benvingut nanu espero q tigis mlt agust aqui!! ens veiem xl lokal!!


Editat per darrera vegada per valten el Dj Jul 08, 2010 2:48 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou.   Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. EmptyDj Jul 08, 2010 12:28 am

Ve Aslan, tal com et vaig dir, per aqui es més efectiu!

I més tenint al Humbolch! que sempre en té una de pendent!

De nou, Benvingut ets!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou.   Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. EmptyDj Jul 08, 2010 1:22 pm

Benvingut. a veure si ebs veiem pel local
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou.   Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. EmptyDs Jul 10, 2010 1:28 pm

Jo avui he tornat de vacances!
Ja ens veurem pel local

Benvingut
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou.   Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou. Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola a tots!
» Felicitats a TOTS
» Esteu tots retats!
» OFERTA de casi tots els exercits
» Tots els exercits poden portar els objectes magics comuns?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: