Club Warhammer Manresa

ÍndexÍndex  CalendariCalendari  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparteixi | 

Tots els exercits poden portar els objectes magics comuns?

AutorMissatge
arnau_27396

Nombre de missatges : 29
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

MissatgeAssumpte: Tots els exercits poden portar els objectes magics comuns?   Ds Des 10, 2011 12:34 am

Doncs aquesta és la qüestió:

Segons el Reglament SI.

Ara bé, hi ha el dubte dels nans. El Reglament diu q si, al contrari del codex, q diu q no.

Jo ho vaig preguntar a "hobby@games-workshop.es" i em van dir q com diu el Reglament (q es mes recent del codex) tots els exercits (nans inclosos) poden portar aquests objectes.

Avui he anat a una games workshop i ho he preguntat a el que hi havia alla: ell ma dit q no es pot (la veritat es q no era un veterà a la botiga pq ma dit q fa 3 mesos q hi treballa i li he fet una altra pregunta i no me la respos be XD)

Era per veure si algu sap la resposta correta.

Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

Nombre de missatges : 2018
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Tots els exercits poden portar els objectes magics comuns?   Ds Des 10, 2011 4:29 am

en teoria lo que diu el codex dexercit preval sempre per sobre del reglament
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Rabanasta

Nombre de missatges : 64

MissatgeAssumpte: Re: Tots els exercits poden portar els objectes magics comuns?   Dc Maig 09, 2012 9:34 am

Aixi de memoria, et diré que tots els exerctis poden agafar objectes comuns excepte els meus amics i apreciats Demonios, ells tenen la seva pròpia taula d'objectes i estandartes, i apart no son objectes comuns, son regals demoniacs que segueixen unes especificacions propies d'ells: per exemple no poden ser destruits per encanteris com la anulacion de vaul, i tot i que un mateix personatge no pot portar 2 cops el mateix regal, si que 2 personatges diferents dins la mateixa llista poden portar el mateix regal (cosa que amb els objectes comuns no es pot fer).
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

Nombre de missatges : 2018
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Tots els exercits poden portar els objectes magics comuns?   Dc Maig 09, 2012 4:30 pm

demonios fumada!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Rabanasta

Nombre de missatges : 64

MissatgeAssumpte: Re: Tots els exercits poden portar els objectes magics comuns?   Dj Maig 10, 2012 12:17 pm

Demonios fumada?Si clar, amb una fumada i un extra....eh, lagartero?

Pero realment els demonios tenen unes quantes combinacions que ben jugades poden fer pupa. Feia mesos que no jugava amb ells i ja tinc ganes de tornar-los a fer correr pels tableros.

L'altre dia contra les 2 partides contra Condes del Valentí i el Guti, els Dimonis van respondre bastant be.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Tots els exercits poden portar els objectes magics comuns?   

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Dubtes reglament Fantasy-
Canviar a: