CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Felicitats a TOTS

Ir abajo 
+8
valten
Oblivion
Ithilian
Albert
Humbolch
Gutiluz
ktss_12
lelo
12 participantes
AutorMissatge
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 10, 2009 12:09 am

Urra, urra, urra...

Dia 10 de Març i no podem pagar la factura del lloguer.

Em sap greu pero presento queixes formals;

Ultim mes com a tresorer si això no canvia, no tinc pk anar a redera de tothom.

Això no va directament per els que pagen, pero em sap greu, som un club i si falla un fallen tots...

Si algu te ganes de fer de tresorer li sedeixo el lloc.

Apa, vagi b.
Tornar a dalt Ir abajo
ktss_12

ktss_12


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Edad : 29

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 10, 2009 12:22 am

personalment em comprometo a pagar la quota sense retard, demà intentaré fer l'ingrés del mes d'abril. ja li diré al marcel i xixons que paguin tan aviat com sigui possible.
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 35

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 10, 2009 12:27 am

Es molt trist que haguem d'arribar als extrems de cabrejarnos pel tema dels diners...
Pero la qüestió és que lelo te tota la raó en akest cas, tots estem atrafegats ambla uni i si a més hem danar preocupats pel tema de que la gent pagui... Domicilieu d'una puñetera vegada nanus!! És molt més cómode i no hi haurán més problemes d'aquests. Tots aquells que volgueu el número de compte envieu-me un privat a mi o a lelo demanat-lo i us el passarem, o bé truqueu-nos (per cert, m'he canviat el telf i ara és el 693 84 97 36). Axí que ja sabeu, si no us voleu trobar amb que el club s'en vagi a la merda, pagueu.

I si pel que fos no podeu domiciliar, espavileu-vos per contactar amb l'elo o amb mi i pagar-nos.


Espavileu!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 10, 2009 3:24 pm

Vinga senyors, que ja comencem a tindre un edat, i s'ha de ser responsable, que no pagar esuna falta de respecte als quesi que ho fan!
Tornar a dalt Ir abajo
Albert

Albert


Nombre de missatges : 34
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 31

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 10, 2009 4:42 pm

Sí, Teniu raó tots, aquest mes ha estat en part per culpa meva també, encara no he pagat, només he anat 1 dia al club i no hi havia ningú per poder donar-li. Estic d'acord en que el millor sería domicilar els calers, menys feina per tots.

Per cert, aquest dissabte tenim reunió doncs?
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDc Mar 11, 2009 6:42 pm

senyors em sap molt de greu, però akests dies de març no he pogut passar pel club ja ke he estat amb els examens finals i entrega de llibretes i tal, iperke he estat a sant francisco 1 semana i ho he hagut de fer tot abans de marxar, digueu-me ke he de fer per domicilar i ho fare, perdoneu de debò



apart d'això, tornu amb ansies de pals!

ki vulgui ja sap!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Oblivion

Oblivion


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 03/12/2008
Edad : 38
Ubicació : algun lloc entre l'espai i el temps

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDl Mar 16, 2009 8:02 pm

Proposo, doncs crear un nou "lloc" dins del club, algun encarregat d'enviar un mail (pre plantilla) a la gent que no hagi pagat el mes en concret (per exemple, en el meu cas es pq vaig de cul entre classe i pràctiques i és més qüestió de memòria que de respecte, ni molt menys amb mala intenció).

Prefereixo això a un post al foro que, accepto Lelo que t'enfadis però el to no és gens adequat, més que res perque les coses escrites aquí poder ser interpretades de manera molt diferent a la que un pensa...
En el meu cas personal, si us sentiu molt afligits (jo sé que la culpa la tinc jo, i em sap greu però no puc estar per tot i si no vaig errat errare humanum est) puc abandonar el club fins que pugui dedicar-li més temps i evitar problemes de l'estil. Ja direu...
Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Tens Tota la rao.   Felicitats a TOTS EmptyDl Mar 16, 2009 9:50 pm

Penso exactament cm ell,yo dec aquet mes,ho se i se q la gent q ho porta i tal semprenyi,tenen tota la rao,pero no crec q la gent q n pagui ho fasi per faltar el respecte,jo aprou feines am paso pel club ni x jugar,ja q el treball no am deixa gaire temps,poder tb tindria de pensar en retirarme fins l'estiu ja q disposaria de mes temps.
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDl Mar 16, 2009 11:35 pm

El problema son els calers!!

El Lelo està emprenyat o , o molest o digali com vulguis, perque es qui dona la cara devant del llogater. Avui en dia tothom te conta corrent i qui no ho te domiciliat es per que no vol.

Si el tó del Lelo no es correcte, el vostre tampoc, si tots paguem quan ens va ver anar a jugar i quan no inetresa no pageuem això s'envà a la merda. Perque no hi han prous calers. 20 E son molts caler, i per la gent jova encara més. Pero son els calers que fan falta per poder jugar al nostre "jobi".

S'ha de fer un gran sacrifici, pero penseu con estarien sense aquest local?

Tot el que tenim ho ha anat portant la gent, que ho tenia a casa, això a la llarga s'acavara i per poder millorar en escenografia, en tenir més taules en millorar el local etc. faran falta els caler que tingui el club, en el seu conta.

P.D: Senyors, que tots ens afeitem!!!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 17, 2009 12:49 am

Si trobeu que les meves `paraules eren inadequades (ja que en els foros son fasils les diferents interpretacions) deu ser pk quan em llegiu no us fiqueu al meu lloc ni penseu en el que tinc k fer jo... l'altre dia a la reunio em van dir que el que jo feia no era per tant i k vaig ser jo ki es va presentar... o trobo correcte, cadascu pot pensar el que vulgui pero.... De la mateixa manera k jo em vaig comprometre tots vosaltres us veu comprometre a cumplir com a membres!

I si us penseu k l'eloi no te feina i k es dedica al Club 24 hores al dia.... es que anem perfecte... I SI tots ens podem retresar, tardar uns dies, algo.... Pero SIUSPLAU demano que al 10 de cada mes hi hagin els diners per pagar el lloguer... No demano res més... I una cosa es que falli 1, 2 , 3 dels 20 i pico que som.... pero es k els 1, 2, 3 son els k o porten al dia...

I ja vaig dir-ho si algu creu que pot portar-ho millor, que s'ofereixi que ami no em sabrà pas greu...
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 17, 2009 3:33 pm

Bueno senyors, deixeu-me posar la meva aportacio, jo no crec que el lelo ho digues amb mala intencio ni molt menys, lo que es veritat es que en el foro sempre es poden malinterpretar les coses, despres el tema es el cobrament, tot i que en la reunio va quedar clar i crec que tots en vem sortir molt satisfets, i crec que encara que no us ho penseu aixo son problemes del tot normals, ja que per la experiencia que tinc, fer de tesorer sempre es perseguir la gent, i sempre amb mal de caps.

Per aixo dic que endevant que ens en estem sortint prou be!
Tornar a dalt Ir abajo
Oblivion

Oblivion


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 03/12/2008
Edad : 38
Ubicació : algun lloc entre l'espai i el temps

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 17, 2009 7:58 pm

Que noooo!!!!!!

Algú ha entès que m'estic disculpant i que si que valoro la feina dels organitzadors? No vull que hi hagin problemes per culpa meva hi vaig plantejar una solució, res més...No vaig dir res amb rintintin ni coses per l'estil, que ningu s'ho prengui com un atac personal.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 17, 2009 8:05 pm

El que esta clar es que per el foro no ens entenem gens xD

Havera, es el que deia, que esta clar k tots tenim fein i tenim coses vitals per devant de les coses com el club, pero es això, si ens comprometem ens comprometen i ja esta, i NO es un atac contre tu ni contra ningu en concret, es una reflexió en general... I si no.. penseu com es que despres d'aquest missarge vem pasar de tenir 280€ a tenirne suficient per pagar 2 mesos i mig... feu claculs...


I que quedi clar que no vui ni busco mals rollos, pero de l mateixa manera que tots tenim feina, si no cumplim el que ens vem comprometre fem que la gent que s'encarrega (que tambe té les seves coses) tingui el doble de fiena, res més I que simplement es algo que si o corretgim el club anira sobre rodes de F1.


Saluts!
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 17, 2009 10:45 pm

Aquests temes són milllors debatre'ls amb una cervesa a la mà, i no pel foro; bé ja m'enteneu...jaja
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDt Mar 17, 2009 11:31 pm

la opinió nana sempre es la mateixa hehe, i estic d'acord amb el xelo, això pel foro no es pot discutir, però ke vamos, ke el ke ha de fer la gent es ben fàcil, o es compromet a pagar cada mes com toca o si veu o ke no podra perke no ve prou o perke no pot venir o pel ke sigui, ke ho domicili al compte i ja estara, tots contents, perke ningu vol perdre el club oi?
doncs vinga va

i ara krek k hauriem de tencar el tema i esperar aveure ke fa la gent d'ara en endavant.


inga gent

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDc Mar 18, 2009 12:37 am

xelo escrigué:
Aquests temes són milllors debatre'ls amb una cervesa a la mà, i no pel foro; bé ja m'enteneu...jaja

lol! Fet, quan vulguis jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Oblivion

Oblivion


Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 03/12/2008
Edad : 38
Ubicació : algun lloc entre l'espai i el temps

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDc Mar 18, 2009 5:42 pm

Ains, us juro que quan em tregui el carnet de land raider em presento al local, us faig embarcar a tots ens n'anem de banc en banc reventant les portes cuirassades amb 30 trets asalto 5 F10 FP1 i...no, espera't: ens n'anem a nottingham a robar tot el...no espera't: ens n'anem a nottingham i muntem el nostre paradís alla!!!!

Saluts i 1 tret de F1 FP- a tots!
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDj Mar 19, 2009 12:08 am

estas ben arreglat..
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS EmptyDj Mar 19, 2009 5:24 am

ta dunat pel 40k jajaja,em de jugaa
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Felicitats a TOTS Empty
MissatgeAssumpte: Re: Felicitats a TOTS   Felicitats a TOTS Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Felicitats a TOTS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola a tots!
» Esteu tots retats!
» Hola a tots. Soc l'Aslan, un de seminou.
» OFERTA de casi tots els exercits
» Tots els exercits poden portar els objectes magics comuns?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: