CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Pintar miniatures al Local

Ir abajo 
+7
valten
giri
polupc
lelo
Gorthor
Ithilian
Leinad
11 participantes
AutorMissatge
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDj Feb 04, 2010 4:44 pm

Fa temps que amb el Sanjuan nen dien que hauriem de quedar, per les nits, per pintar al local. Primer pels examens i hara pel ferd ho hen anat ajornant.

El Sr sanjuan ja ha acavat els examens i, tot i que el fred continua, he pensat en la posibilitat d'adecuar la sala petita de dalt per poder-hi anar a pintar. Com que hes molt petita es pot escalfar rapidament.

Onaltre tema que es planteja es la posibilitat que el club compri les pintures per tal de no carretejar pintures amunt i avall. Primer de tots les tintes, que son més problematiques d'utilitzar.

Crec que aixó ajudaria a que la gent s'animi a pintarels seus exercits.
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDj Feb 04, 2010 7:28 pm

a mi m'aniria perfecte una empenta i un mestre, he d'aprendre metodes per a pintar le sminiatures perke em kedu sense recursos i no se ke fer T_T, segurament mes d'un dia m'apuntaria
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDj Feb 04, 2010 8:20 pm

A mi tambe em molaría aixo !!!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDj Feb 04, 2010 9:55 pm

Jo sincerament no crec que funcioni (pensant en tot el club en general), a part de que totes les pintures necessaries son uns quants diners.

Tot-hi aixi sempre es pot fer una votació.
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDj Feb 04, 2010 10:43 pm

Em sap greu ser pessimista, però estic amb l'elo...
El problema no son els diners, sino el fet d'haver d'agafar el cotxe fins a St. Fruitós per pintar unes horetes.

Si realment et vols posar a pintar has de fer tirades llargues i sense parar. Jo ja fa uns dies que estic enratxat pintant, i si totes les hores invertides les hagués d'haver fet al local estaria arruinat de tant anar a la gasolinera.

Un altre tema seria posar un dia a la setmana on tothom que vulgues es reunís per pintar una estona. Així n'aprenem els uns dels altres i ens animem. A més a més, pot servir com a reunió del club, que de tant en tant ja toca!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDv Feb 05, 2010 4:15 pm

io estik dacord a mitges am la gent jajaja,primer de tot trobo una bona idea habilitar la sala per pintar,segona tambe krek k si la gent vol anar a pintar un dia unes horetes pos saprofita un cotxe i llestos i tampoc han de ser mols dies xd,pero per altre banda krek k kadascu hauria de portar pintures i alla es podria compartir una mika,be k portem les figures kada dia amunt i aball,no krek k el klub hagi de fer un gasto sense haber provat primer el rendiment,tot i aixo io krek k algun dia si k aniria a pintar pk sino a kasa no tinc llok xd
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Pintar miniatures al Local EmptyDv Feb 05, 2010 6:23 pm

Eiss yo crec q teniu una mika de rao les duas parts,x una part esta de coña la iniciativa q voleu fer,ja q hi ha molt poka gent q tingi l'exercit pintat i axi poder,un x l'altre podem "motivar"a q la gent pinti i tal,per atre part,lo de les pintures crec q poder millo seria endurseles cada escu al lokal i bueno depen de com vaigi tot posja es vora,el q pasa esq ara fot molta raska alla i cla nse saura de acondicionar be la sala i tal,pero trobu q pot ser una bona iniciativa si es mira am optimisme.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDv Feb 05, 2010 10:09 pm

Dons jo estic amb el que s'ha dit ara, adecuem una sala que es pugui pintar, es a dir cadires i taules, i una mica de llum, despres que cadescu porti les pintures, i si es va a mes ja direm. Crec que al club hi ha gent molt bona pintant, i que aniria be fer unes classes de pintura.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDs Feb 06, 2010 11:42 am

Home, si es així si que i estic d'acord! jo simplement no veia el fet de comprar pintures, pk si un no i pot anar i un altre i va cada dia, i els 2 pagan el mateix (ja se que a dret seria aixi) pero queda lleig!

Adecuar la sala ja es volia fer des d'un inici,ja que es una sala que es pot escalfar amb facilitat.
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDs Feb 06, 2010 4:28 pm

Efectivament. Quedem un diumenge per pintar al matí, fem barbacoa i si algu vol jugar k jugi a la tarda amb les minis pintades k fa il·lusio, jaja. Jo crec que maniria be pintar amb més gent per aprendre i de pas fer unes "risses"; espero k ho fem aviat. Vagi b!
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDs Feb 06, 2010 4:53 pm

jajajaja io enseñar a pintar no puk pero apendre si,aixi k endevan xd
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDs Feb 06, 2010 5:44 pm

Io stock igual k l giri jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDs Feb 06, 2010 7:51 pm

les pintures són molt personals... comencerie'm deixant-nos això i acabariem amb el respall de dents. No mola xD

Resumint:

1- habilitar un espai, de dimensions confortables, per poder tenir taules/llum per pintar
2- Les pintures les decadaun. Si les deixes allà els altres les respectaran
3- poder anar a pintar sempre que es vulgui
4- Quedar en un dia "oficial" per fer taller de pintura per possar en comu idees, tècniques, rumors i derivats
5- queda obert a millores


Jo la veritat, a casa no tinc espai per pintar... encara que gasti gasolina per anar allocal, com amínim podre tornar a pintar Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDs Feb 06, 2010 10:20 pm

Ja veig que això de la gasolina ha creat polèmica...
Sembla que la cosa ha de tirar endavant.
Bé, vindré sempre que fem alguna quedada de pintura!
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDl Jun 28, 2010 5:41 pm

aquesta nit anire una estoneta a pintar, a la hora de sempre, 21h., si algu més s'anima ja sap on trobar-me.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDl Jun 28, 2010 6:21 pm

Jo fa 2 mesos que vaig cada Dilluns i sempre he estat sol, per fi algú que em donarà conversa.
L'Humbolch m'ha dit ke potser s'hi passa.
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDl Jun 28, 2010 6:40 pm

io a partir de la semana k ve tambe vindre k per fi acabu examens
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDl Jun 28, 2010 7:28 pm

Perfecte, perque en realitat no tinc claus del local.

P.D.:Si quieres pescar, tira la canya!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local EmptyDt Jun 29, 2010 8:21 pm

Bueno, bona jornada de pintura, que realment es nota lo que avances amb unes hores dedicades.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Pintar miniatures al Local Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pintar miniatures al Local   Pintar miniatures al Local Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Pintar miniatures al Local
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Taula per pintar
» neteja del local
» Mapa del local
» noves miniatures del Caos
» Local i lloguer

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: