CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Taula per pintar

Ir abajo 
+5
Gutiluz
Humbolch
lelo
Gorthor
giri
9 participantes
AutorMissatge
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDl Nov 24, 2008 4:12 am

Estaria be k alguna taula(la petita per exemple)la poguesim fer servvir per pintar i tal com kedem per juga ana am algu a pinta alla,aixi podriem apendre a pintar dels k u fan millo,salutt
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDl Nov 24, 2008 2:28 pm

aixo ja s'havia palat al principi pro el tema va kedar aturat. crec k es una molt bona idea.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDl Nov 24, 2008 3:18 pm

Home... jo en discrepo una mica.. ja que tema portar pintures es una mica de merder... Pero que si es vol fer es pot fer... ara, cadascu s'hauria de portar les pintures de casa, etc
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDl Nov 24, 2008 4:02 pm

Home, crec que es bona idea, encara que et portis les pintures de casa, sempre estaria be
Tornar a dalt Ir abajo
Gutiluz

Gutiluz


Nombre de missatges : 137
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Edad : 34

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDl Nov 24, 2008 4:04 pm

Jo també crec k estaria b tenir una taula x pintar, aixi animariem a la gent a k pintes una mica més i potser algun dia tots tenim els exercits pintats.... XD




SALUTS!!!
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDl Nov 24, 2008 11:38 pm

Ma molat mol la idea i io moferiria per estar per alla algun dia pintant, po el k necessito és temps i mirar k no faci tan fred. A partir de la primavera ho podríem fer, però ara mateix passo k em kdaria congelat!
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Gloria a los dioses Oscuros...O no?   Taula per pintar EmptyDl Nov 24, 2008 11:54 pm

JEje sisis seria una molt bona ideia!

Ara q tb no estaria malament parlar de les estufes si sen posaran o no!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDt Nov 25, 2008 12:38 pm

pintar alla sense estufes es imposible ja k tindriem les mansa geladisssssimes. si es posen estufes es molt practic tenir un lloc on anar a pintar ja k a mi a casa em fa molt de pal despejar la taula de les coses de la uni per treure les pintures, pincells, .....

el tema de les pintures s'hauria de mirar o, de comprarne pel local (cosa k trobo b tot i k tenen un cost bastant elevat) o k cadascu se les porti de casa.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDt Nov 25, 2008 3:51 pm

millo k kadascu se les porti de casa pk la gent k n vol pintar no a de pagar res k no fara servir
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDt Nov 25, 2008 7:20 pm

GiRi escrigué:
millo k kadascu se les porti de casa pk la gent k n vol pintar no a de pagar res k no fara servir

Idem
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDt Nov 25, 2008 7:30 pm

Sips, el tema pintura és molt personal, el k si k es pot fer es kdar dies per pintar i comprar esprais i algunes pintures per l'escenografia.
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDt Nov 25, 2008 8:18 pm

si voleu faig classes .. a canvi de alguna ..... victoria! .. jjij
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDc Des 10, 2008 2:54 am

jo adaptaria la taula on deixem les caixes per pintar. io me posat a pintar a casa meva i es un rollo pk et keda la habitacio tope desendreçada
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDc Des 10, 2008 4:23 am

io per pintar tinc lloc a casa pero molaria pintar algun dia am els kolegues pk sino maburreixu
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDc Des 10, 2008 3:24 pm

Jo prefereixo lloc per deixar la maleta que no lloc per pintar.... ja que jo vaig al local a jugar...
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDc Des 10, 2008 3:29 pm

menos criticar y mas ANIMAR!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDc Des 10, 2008 9:56 pm

va imperator. no vaiguis tan de prepoten k el disabte vas tenir sort. ia tornarem a jugar un altre dia
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDj Des 11, 2008 11:47 am

PIMPIM quan volguis!


jiij
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDv Feb 06, 2009 9:45 pm

a veure si preparem akesta taula k io estic montan el meu exercit pk kedi guapo i a kasa es un follon. proposo de posar la taula k i a al mig al costat de la finestra pel tema llum i alla posar utensilis utils per a la pintura. io puc portar gots i plats de plastic i deixaria cola blanca alla al local. ia direu. aixo es reunirse un dia i mirar com kedaria. crec k seria bo i mol interesan pel desenvolupamen del club. aixi tambe els joves k estan començan podrien anar-hi a montar les seves figures alla.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDv Feb 06, 2009 10:22 pm

Jo això o veig més per el estiu, ambel fret k fa alla les mans no es mouen gaire.... I les estufes es millor utilitzar-les el minim possible... i si no mireu a tresoreria la ultima factura de Fecsa...
Tornar a dalt Ir abajo
Albert

Albert


Nombre de missatges : 34
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 31

Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar EmptyDv Feb 06, 2009 11:28 pm

Ah! m'agrada la idea.. ja que m'encantaria saber fer llums, en vaig probar unes als nans i.. res de res xD

però estic amb lelo que això es una idea de estiu millor. Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Taula per pintar Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taula per pintar   Taula per pintar Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Taula per pintar
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Pintar miniatures al Local
» Venc eixèrcit Imperial ( sense pintar ni muntar )

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: