CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 sense mobil per uns dies

Ir abajo 
AutorMissatge
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

sense mobil per uns dies Empty
MissatgeAssumpte: sense mobil per uns dies   sense mobil per uns dies EmptyDt Feb 12, 2013 12:04 am

us informo que si últimament heu intentat contactar amb mi i no us he contestat no es per mala educació, sencillament se m'ha espatllat el mobil.

desde avui m'han deixat un d'analògic, es a dir sense whats nomès trucades, en uns 15 dies tornaré a la normalitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

sense mobil per uns dies Empty
MissatgeAssumpte: Re: sense mobil per uns dies   sense mobil per uns dies EmptyDv Mar 08, 2013 2:59 pm

senyors meus em van sustituir el mobil i m'el van donar amb una tara, així que l'he tornat i torno a estar durant 15 dies aprox sense whats, se que em trobareu a faltar, sobretot pels meus rotllos que us foto, però no patiu ....tornaré. de moment accepto emails i si voleu sms.

una abrçada a tots, a veure si quan torni a obrir el mòbil em trobo amb una sorpresa com l'altre vegada que em vaig trobar al meu album de fotos una xurri ke te cagas, però quina xurri!!! ke algú me la presenti!!!
Tornar a dalt Ir abajo
 
sense mobil per uns dies
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Reyes funeraris
» Partida contre el nen sense internet !
» Animes mortes Vs Cosos sense anima
» Venc eixèrcit Imperial ( sense pintar ni muntar )

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: OFF-Topic-
Canviar a: