CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Engendre del Chaos regalat!

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Engendre del Chaos regalat! Empty
MissatgeAssumpte: Engendre del Chaos regalat!   Engendre del Chaos regalat! EmptyDj Feb 03, 2011 7:16 pm

Faig saber als meus socis d'aquesta, la nostra comunitat que em va arribar a les meves mans un Engendre del Chaos i des d'aquell dia no puc dormir perquè em té aterroritzat (mai supero el chequeo). Per tan, el venc per 0,01€(costos d'enviament al club) jaja. No, en serio, qui el vulgui k mu digui i li dono. Apa, au revoir!
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Engendre del Chaos regalat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Engendre del Chaos regalat!   Engendre del Chaos regalat! EmptyDj Feb 03, 2011 7:50 pm

Jo no el vull pas, que això em sona a Cavall de Troya versió enanil!! Segur que dintre de l'engendre hi ha una companyia de nans per infiltrar-se rere les linies enemigues, i en les meves terres èlfiques no els vull pas que prou malferit que estic. "S'agraeix" la traidora intenció, astut Mestre Xelo, gràcies però no!!.
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Engendre del Chaos regalat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Engendre del Chaos regalat!   Engendre del Chaos regalat! EmptyDv Feb 04, 2011 11:03 am

Ue, jo si que estic interessat! M'encanten els engendrus!

És dels vells o dels nous?
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Engendre del Chaos regalat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Engendre del Chaos regalat!   Engendre del Chaos regalat! EmptyDv Feb 04, 2011 6:46 pm

Diria que és dels nous...
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Engendre del Chaos regalat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Engendre del Chaos regalat!   Engendre del Chaos regalat! EmptyDv Feb 04, 2011 11:27 pm

Si és de plàstic és dels nous, sinó, és dels vells.
Tot i així: a engendro regalado no le mires el dentado!

Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Engendre del Chaos regalat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Engendre del Chaos regalat!   Engendre del Chaos regalat! EmptyDj Feb 10, 2011 4:55 pm

Ja està el monstre mes temut pels habitants del món Warhammer al local. L'he deixat a sobre la taula. Per cert, diria k es dels vells pk em sembla k es de metall... Pol, ja t'espera.
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Engendre del Chaos regalat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Engendre del Chaos regalat!   Engendre del Chaos regalat! EmptyDs Feb 12, 2011 11:18 am

Uoooooooo!

Quina emoció!

Gràcies Xelo!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Engendre del Chaos regalat! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Engendre del Chaos regalat!   Engendre del Chaos regalat! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Engendre del Chaos regalat!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Venta dels 4 exercits a preu regalat
» SKAVENS VS CHAOS
» Chaos VS Imperi
» Chaos Vs Skavens
» 3ª Ronda H. Lagarto Vs Chaos

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Compra-Venta-
Canviar a: