CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Rates famèliques contra servidors del bosc

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Rates famèliques contra servidors del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Rates famèliques contra servidors del bosc   Rates famèliques contra servidors del bosc EmptyDs Gen 22, 2011 9:35 pm

Doncs si, si el crit de la natura no inpedeix aquesta trovada, dimarts dia 25 a les 18:30

SKAVEN Vs SILVESTRES


canviaré les llances per destrals xD
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Rates famèliques contra servidors del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rates famèliques contra servidors del bosc   Rates famèliques contra servidors del bosc EmptyDs Gen 22, 2011 9:36 pm

Per cert, tinc dos coneguts que els agradaria veure alguna partida de les que fem, t'importaria que vinguesin?
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Rates famèliques contra servidors del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rates famèliques contra servidors del bosc   Rates famèliques contra servidors del bosc EmptyDg Gen 23, 2011 2:53 am

No home, no, i ara. Amb dues condicions: m'has de deixar 500 punts de avantatge, i a més portaré dos mil.lenaris que no figuraran en cap llista. D'acord?
Bueno, vale, poden venir i jo faré una llista legal, però tu no abusis gaire només perquè et venen a veure, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Rates famèliques contra servidors del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rates famèliques contra servidors del bosc   Rates famèliques contra servidors del bosc EmptyDg Gen 23, 2011 12:34 pm

jo abusar? però si em mato el general al primer torn que fa màgia xD
Vale doncs aviaré i si poden venir que treguin el cap, a vera si s'enganxen a jugar de nou al club Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Rates famèliques contra servidors del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rates famèliques contra servidors del bosc   Rates famèliques contra servidors del bosc EmptyDl Gen 24, 2011 6:47 pm

Al loro!!!!

Si un dels que ve es ta teva churri, jo tambe vinc, que mentres jugueu li puc ensenyar el local, pendre unes birretes ( 7 o buit, que la cervesa Casablanca no puja gaire) i estrenar el sofa.



P.D.: Tot sigui per que s'apunti al club
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Rates famèliques contra servidors del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rates famèliques contra servidors del bosc   Rates famèliques contra servidors del bosc EmptyDt Gen 25, 2011 1:44 am

Si Dani, si. I mentre tu i ella esteu al sofà els meus homes arbre deixeran caure hojas otoñales per donar-li un to romàntic, mentre els meus cantores de los árboles amb les seves arpes susurran bellos cantos al arrebolado atardecer.
Ja només em falta imaginar-me una dríade tocant al piano el "claro de luna" de Chopin.
Pensant-ho millor, agafa tu l'exèrcit silvano que ja li ensenyo jo el local a la noia en qüestió. No cal dir que no m'enfadaré pas si perds (ja hi estic acostumat), però aguanta estona, m'has de donar temps (que el local és gran!!)
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Rates famèliques contra servidors del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rates famèliques contra servidors del bosc   Rates famèliques contra servidors del bosc EmptyDt Gen 25, 2011 2:51 pm

Que CAaaaaaaaaaaabron!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Rates famèliques contra servidors del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rates famèliques contra servidors del bosc   Rates famèliques contra servidors del bosc EmptyDc Gen 26, 2011 8:22 pm

Què dures aquestes rates! M'han mossegat per tot arreu!! M'en torno al bosc a guarir-me les ferides, que són moltes i greus. No cal que us digui com va acabar la partida (Bé, de fet va acabar com sempre que jugo jo, sense cap novetat al respecte, encara que això no treu cap mèrit al rival que tot hi venint amb HA 2 em va apallissar. CONGRATULATIONS SIR MOUSE, jeje) (snif, snif!!)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Rates famèliques contra servidors del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rates famèliques contra servidors del bosc   Rates famèliques contra servidors del bosc Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Rates famèliques contra servidors del bosc
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» noves rates
» Combat al bosc
» Divendres tarda, hi ha algu dins del bosc?
» Rates vs Cavalls
» Fer una partida contra qui sigui

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: