CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Algun adversari per aquesta setmana

Ir abajo 
+2
mistik
aslan
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDl Ago 09, 2010 2:14 am

Si hi ha algu interessat a fer una partida contra silvanos als punts que vulgui, dia i hora que cregui convenients (excepte dimarts al mati), doncs ja esta, fet.
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDl Ago 09, 2010 2:21 am

io hi jugaria.....pero crec que tenim el mateix problema...... ni jo ni tu tenim clau del local....de momnet......aixi...que hauriem de quedar amb un dels veteranos per que ens obris el local....
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDl Ago 09, 2010 4:22 pm

io puk jugar algun vespre si voleu
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDl Ago 09, 2010 5:26 pm

Si amb tu Giri encara en tenim una pendent, que marxaves o alguna cosa aixi. Per a mi quan vulguis. Tinc tots els dies lliures.
I el que dius tu Mistik es veritat, com no fem la partideta al davant del local a la vorera del terra, no se com. Question
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDl Ago 09, 2010 5:37 pm

Mistik, amb tu podem quedar dilluns que ve pels vols de les vuit del vespre, aprofitant que el Manfred ve a pintar. Aixi tambe podem quedar que algu ens faci copies de claus i le hi doni a ell perque ens les passi (i no ens hagi d'esperar a que acabem la partida). Altra opcio es jugar un dia d'aquesta setmana que coincideixi amb uns altres dos que tambe hi juguin.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDl Ago 09, 2010 9:39 pm

eiiii
em sap molt greu pero estic fora de vacances.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 1:49 am

Bones

Jo depen de quan quedessiu, us vindria a obrir, i tencar
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 2:15 am

Ets molt amable Humbolch. A mi em va be tothora. Mistik tu diras.
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 10:03 am

el dimecres he quedat amb el humbloch a les 16:00h.... si vols en acavar la partideta amb ell podem fer-ne una tu i jo.... d'entrada ja tindriem la sala oberta.....i no fariem venir al humbloch expresament....
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 2:41 pm

A mi em va perfecte, sempre i quan a ell no li suposi cap carrega tant anar i venir. Pero si el Humbolch no te inconvenient a venir a tancar (o a quedar-se a veure com van les coses), per mi de conya.
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 3:43 pm

que hi dius tu... humbloch?... et portaré cocacoles i patatones......
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 4:30 pm

Si el vols convencer porta millo cerveses jajajajjaja
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 4:30 pm

aslan et va be a kualsevol hora del dia?
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 4:34 pm

donç ara que ho dius gorthor....potser si l'emborraxtro...el podré guanyar.....jjejejejejeje
hem penso que modificaré la llista i en comptes de dos llençavires....portaré dos barris de birra...jejjejeje
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 4:36 pm

ei que us sembla si demà fen una mega kedada..... jo amb el humbloch i l'aslan i el giri.... i despres fem canvi de parelles.....
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDt Ago 10, 2010 7:52 pm

que dius una tarda de guarjamer, tranquils que ja podreu jugar despres.

PD: Si portes llançabirra no arribes ni el 2n torn ja que el meu exercit pilla furia cervesera, i va directe cap a conquerir les botes de birra!!!
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDc Ago 11, 2010 12:57 am

ni que portesis enanos!!!!!.... els meus nois porten estandarte de la templanza.....que fa que perdis la furia cervecersa....jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDc Ago 11, 2010 1:47 am

Mistik i Humbolch: jo em presentare aqui dema dimecres per alla les cinc o quarts de sis, que encara no haureu acabat, i despres fem la que tenim pendent amb tu Mistik.
Giri: si,si. Estic de vacances. Per tant en principi em va be qualsevol hora si no hi ha res de nou. Tu diras.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDc Ago 11, 2010 4:37 am

okeyss dons mira no se si dema al vespre podre,o sino seria diumenge o dilluns,pk estic liat am els preparatius de divendres,k marxu de divendres a diumenge a platja daro,sino dilluns o kuan vulguis de la semana k be pk ia no marxu mes xd
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDc Ago 11, 2010 5:58 am

Aprofita ara a l'estiu Giri, que ja vindra el temps de quedar-se tancat. A mi el dilluns que ve em va be. OK. Ja diras l'hora.
Per cert, (ja se que aqui no toca, pero aprofitant que aixo ho llegireu tu i el Humbolch), he passat pel Joguiba a fer unes compres, i al cometar lo del 10 per cent i que necessito per demostrar que soc del club, m'ha dit que se li ha d'actualitzar la llista de socis amb nom i DNI.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDc Ago 11, 2010 5:09 pm

mmmm oks,aviam si el xelo ens hi pot fer algu kuan torni de austria
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDj Ago 12, 2010 11:38 am

Mirem de fer una partideta el dilluns a uns 3000 puntets a l'hora que et sembli, Giri?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDj Ago 12, 2010 5:01 pm

sisii ami mesta be,sobre les 9:15 o 9:30?
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDv Ago 13, 2010 4:42 pm

De que, del mati o del vespre? A mi m'es igual, es nomes perque un no arribi 12 hores mes tard que l'altre.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana EmptyDg Ago 15, 2010 7:51 pm

Acabo de fer una repasada a les altres retades i, per la resposta que dones al Polupc, suposo que deu ser al mati.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Algun adversari per aquesta setmana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Algun adversari per aquesta setmana   Algun adversari per aquesta setmana Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Algun adversari per aquesta setmana
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Partidas aquesta setmana?
» Algu per fer una 40k aquesta setmana?
» Algu per aquesta setmana?
» Partidas aquesta setmana?
» Partideta aquesta setmana?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: