CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Nova incorporació

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Durell




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 07/07/2009

Nova incorporació Empty
MissatgeAssumpte: Nova incorporació   Nova incorporació EmptyDj Jul 08, 2010 8:07 pm

Bones,

Em presento, l'altre dia vaig anar al Joguiba per comprar el llibre d'Apocalipsis i hi vaig trobar tres persones que parlaven del club, de la lliga, i que estaven comprant moltes miniatures... Aleluia! no estic sol a Manresa!

Doncs això, que fa molts anys que jugo a WH40k però tot i que ja en fa tres que visc a Manresa encara no m'havia integrat a cap comunitat guarjamera de per aquí, i ja va sent hora.

Així que per anar al gra, algú s'ofereix a ensenyar-me el local, dir-me a on haig de signar per fer-me soci, i ja que estem oferir una batalla de WH40k?

PD: jugo amb Ultramarines, Guardia i Eldars.

Ens veiem!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Nova incorporació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova incorporació   Nova incorporació EmptyDv Jul 09, 2010 12:02 am

Molt Benvingut Siguis Durell. Sóc el Lelo, i em sap greu no poder ensenyar-te el local i fer partida pk ara estic liadisim amb els estudis, però estic segur que algun bonjan del club es presentarà voluntari!

Per fer-te soci, hauras de parlar amb mi, que sóc el que porta el "papeleo". Quan haagis vist el local i coneguis una mica com funciona el club en parlem!

Bé, anims, i ens veiem per el club.
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Nova incorporació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova incorporació   Nova incorporació EmptyDv Jul 09, 2010 12:19 am

Benvingut. Em parlat abans per telefon. A veure si algun dia d'aquets k i hagui una partida aprofites i vens a veure el local.


Pd: lelo, pots apuntar la adreça del local ??
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Nova incorporació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova incorporació   Nova incorporació EmptyDv Jul 09, 2010 12:17 pm

Benvingut siguis,
El Dilluns allà les 18:30 aprox. aniré al local a pintar unes quantes minis.

La direcció del local és el carrer Bertrand iSerra num 9 de St. fruitós de Bages.

Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Nova incorporació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova incorporació   Nova incorporació EmptyDv Jul 09, 2010 2:01 pm

Bones

Jo soc un dels frikis que et vas trobar, i si et vols passar com et diuen dilluns, hi haura gent, i ha partir de les 8 tarda hi ha partida.
Tornar a dalt Ir abajo
Durell




Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 07/07/2009

Nova incorporació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova incorporació   Nova incorporació EmptyDs Jul 10, 2010 9:38 pm

Hosti tu, quina bona acollida Very Happy

Aquesta setmana plego de treballar a les 23:00, no se si serà massa tard per passar pel club, fins quina hora hi sou?
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Nova incorporació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova incorporació   Nova incorporació EmptyDg Jul 11, 2010 8:40 pm

Bueno ,dillus segur que encara serem per alla si tot ba normal.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Nova incorporació Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nova incorporació   Nova incorporació Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Nova incorporació
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nova botiga
» La nova miniatura dels Condes Vampiro es...
» Nova lliga?
» La meva nova mascota
» Nova gama de pintures

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: