CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Comanda del nou reglament

Ir abajo 
+2
Humbolch
SanxuA
6 participantes
AutorMissatge
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDv Jun 18, 2010 12:33 pm

Bones Srs d'aquest dominis! en motiu de l'arribada del nou reglament (ahir vaig tenir el gust de tenir-lo entre les meves mans i mare meva, quin troç de llibre!) m'agradaria saber quants de vosaltres esteu interesats en ell. Més que res per no fer una tirada erronea i poder resarvar-vos l'exemplar així que el tingues.

Sense compromis companys! ja em fareu saber, els que no ho heu fet encara Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDv Jun 18, 2010 2:13 pm

Jo ja tens el mail, jeje
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDv Jun 18, 2010 3:49 pm

Podríem comprar-ne un pel club i aixi ja el tenim alla tb.
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDv Jun 18, 2010 5:05 pm

hi haura el petito?
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDv Jun 18, 2010 7:36 pm

Dwe moment parlem del de 60

El petit encara no es sap res...
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDv Jun 18, 2010 8:52 pm

El setembre surt la caixa grossa amb altos i skavens ja confiirmada, suposo que llabors sortira. De moment sols tindrem el gros.
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDs Jun 19, 2010 12:18 am

Te collons la cosa, he anat avui al jogiba i no te l'he encomenat,

DEMANA'N UN PELS SENYORS DEL CAOS (El bons del Coas, el Pol ja se'l comprarar ell)
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDs Jun 19, 2010 11:30 am

Jo crec que un per el Local es indespensable! (amés, hi han diners de sobres per pagar-lo)

Que en dieu?
Tornar a dalt Ir abajo
SanxuA

SanxuA


Nombre de missatges : 136
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDs Jun 19, 2010 12:16 pm

Que el club warhammer en reservi un també! que amb lo gran que és pocs el durem a coll per jugar, prou que abulta l'exèrcit només falta un altre bulto.... xD
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament EmptyDs Jun 19, 2010 11:56 pm

Amb aixo tens rao, amb el nou reglament fins i tot el caos haura d'anar carregat de miniatures, Tres shaggoth, 6 engendros, tres d'elegidos....

Ja m'atavalo nomes de pensa-hi, com no torni a agafar la vaixa jo no ser quan acavare de pintar els exercits per la nova temporarda
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Comanda del nou reglament Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comanda del nou reglament   Comanda del nou reglament Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Comanda del nou reglament
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Comanda a UK
» Comanda a Maelstrom
» DOS DEPIQUES: TOT AL 50%!!!!!!!!!!!!!!!!!
» algu vol fer una comanda al regne unit ?
» NOU REGLAMENT!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: