CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ETC clasificatoria catalana

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDj Maig 06, 2010 3:42 am

juerrr dons uas tret aixo danii?la ostia si k ia lagartos i altos elfos xdd,haura k matar molts dracs xd
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDv Maig 07, 2010 1:51 am

si nomes fossin dracs .......
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDv Maig 07, 2010 2:38 pm

Fonts oficials, Altos= Drac estelar, Imperi = Papamovil i carromato gros, Lagartos= 2 stegadons + slann, buff....
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDv Maig 07, 2010 3:33 pm

buffffff
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDl Maig 10, 2010 9:22 pm

tongo al ETC. atraco a mano armada !!!! el dani hauria de estar clasificat per Berlin i per culpa d'un pacte no i va. vaya mafies nanu !! io k m pensava k era un torneig serio ..... en fi
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDl Maig 10, 2010 10:09 pm

Cooom?? Que ha passat!??? Si han timat al CWM agafem les armes eee!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDl Maig 10, 2010 10:18 pm

al humbolch el timen per un pacte i a mi em treuen 5 punts,vamos a kemar madrid eee xd
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDl Maig 10, 2010 10:27 pm

aviam dir k el torneig va ser mol wapo,moltisima gent mol maka,molt bons jugadors a primeres taules,dir k io tinc rao en keixarme dels altos pk de 8 no ni va ni un xd,i bueno per part meva em van parti la cara uns imperials i unes ratetes,pero am caballeria i drac no es pot guaña akella llista xdd

Res mes dir k vem riure mol,sobretot am els sevillans i animarvos a tots a participar a mes tornejos k aki tenim mol nivell i no lenseñem xd
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDt Maig 11, 2010 2:42 am

si pk apart del humbolch i el giri, el xelo, i io algunes vegades ningu mes va a tornejos
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDt Maig 11, 2010 2:35 pm

Bueno misters!!

Us explico una mica el "torneiu"

1er dir que va ser una gran trobada de frikis, en que hi va haver bon rollo en general, on vaig coneixer molta gent interessant, i on vaig poder comprovar que en les altres comunitats es juga amb diferent mentalitat. Els exercits, hi eren tots, pero crec que hi havien llistes cloniques, masses pel meu gust.

Em van tocar, 1er un imperial, Altar + Tanc, finalment va guañar el torneig, 0-20, tunda de les bones en contra.
2n Altos Drac+ archimago, + mago dragon, interessant partida, on els mags van caure a fletxes 20-0 al meu favor
3r Enanos bueno al tindre un exerit rapid i amb arpies, rapides, sombres, poca cosa a fer 20 -0
4t un altre Alto, full dispar amb 3 lanzavirotes, vaig arribar rapid i el vaig poder vencer 18-2
5a Demonio amb inmundicia, la veritat anava perdent de desisiva en contre quean vaig fer al ultim torn arpies reagrupen i pillen quadrant, ballesteros i carro disparant 6 ferides a la inmundicia, les sombres borren a un horrores i ha sobre pillen quadrant, i el meu genereal s'acava de carregar el bloc de slanesh. 10 -10 empat
6a Condes. que dir, 1er torn avanço i preparo terreny, ell em carrega una cavalleria vs assesino, i ell l'envia al clot, per la retaguardia, 2n torn meu, preparo carregues i en aquestr torn fa una danza dins del radi de l'anillo, doble 5, disfuncio, doble 1, general mort, s'acava la partida. 20-0

Bueno sols dir que animo a mes gent a que aneu paricipant amb torneigs que realment es molt interessant anar coneixent gent com nosaltres amb el mateix hobbie!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 EmptyDt Maig 11, 2010 3:30 pm

io crec k es on aprens a aprofitar mes el teu exercit i coneixes a cada person k tu pases mol be
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ETC clasificatoria catalana   ETC clasificatoria catalana - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
ETC clasificatoria catalana
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» ETC clasificatoria catalana
» LLIGA CATALANA DE FLAMES OF WAR

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Tornejos-
Canviar a: