CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Contactes per ebay?

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Contactes per ebay? Empty
MissatgeAssumpte: Contactes per ebay?   Contactes per ebay? EmptyDv Des 18, 2009 7:57 pm

Estic buscant el següent:
1 Cañon infernal
1 Gigante
1 Carro de cadáveres (per fer el templete)
5 Jinetes barbaros
1 Mantícora dels elfos oscuros

Voldria saber si algú ho té, o si més no, si té algun contacte amb alguna botiga o ebay perquè em pugui sortir bé de preu.

PD: ja ne'm parlat Giri, però m'ho he repensat!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Contactes per ebay? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Contactes per ebay?   Contactes per ebay? EmptyDv Des 18, 2009 9:23 pm

e trobat un canó infernal a ebay,miretel http://cgi.ebay.co.uk/WH-Chaos-Hellcannon-MIB_W0QQitemZ200418422766QQcmdZViewItemQQptZUK_Toys_Wargames_RL?hash=item2ea9de6fee

PD:podries ferte el templete amb la nova campana gritona xd,miret akest http://www.laguaridadellobo.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=12798&sid=e63181711c69f64eb9529628bcc69dd5


Editat per darrera vegada per GiRi el Ds Des 19, 2009 12:25 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Contactes per ebay? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Contactes per ebay?   Contactes per ebay? EmptyDv Des 18, 2009 11:13 pm

io et puc vendre la manticora

¿?el tiu de dalt els vols tmb¿? es k tinc una conversio feta am un gelido pero si el vols el trec i a correr?¿
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Contactes per ebay? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Contactes per ebay?   Contactes per ebay? EmptyDs Des 19, 2009 11:50 am

Jo tinc el cañon infernal, pero només amb 2 tius de dotació (que diria que en teoria ni van 3) si els vols, ja saps!
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Contactes per ebay? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Contactes per ebay?   Contactes per ebay? EmptyDs Des 19, 2009 12:51 pm

La mantícora la vull sola.
I el canó, amb 2 nans de dotacó en tinc més que de sobres!

Si m'ho voleu vendre digueu-me el preu que ja ens posarem d'acord!
Merci
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Contactes per ebay? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Contactes per ebay?   Contactes per ebay? EmptyDl Des 21, 2009 7:35 pm

esta guapo el templete .. pero per mi una mica car ... millor carro de cadaberes! ...

jo le fet amb el carro i escuts sobrants de guerreros ... el tema es posa o no?? cavalls ...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Contactes per ebay? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Contactes per ebay?   Contactes per ebay? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Contactes per ebay?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Compra-Venta-
Canviar a: