CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 partida pel pont

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

partida pel pont Empty
MissatgeAssumpte: partida pel pont   partida pel pont EmptyDc Des 02, 2009 2:37 am

si algu esta disposat a jugar durant akest pont k mu digui k m'agradaria jugar contra algu k no fos el dani ( dani no t'ofenguis pero es k sempre jugem i m'agradaria variar pero saps kno em fa res jugar contra tu ja k les nostres partides sempre son interesants). si algu esta disposat ia sabeu!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

partida pel pont Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida pel pont   partida pel pont EmptyDc Des 02, 2009 2:46 pm

Si hi ha varis podem fer un mini torneig...

A mi m'agradaria fer alguna partida aquest pont, però per anar bé hauria de ser el Dilluns, la resta tinc compromisos familiars.

Podem organitzar partides al matí i a la tarda i si algú té una barcacoa o podem aconseguir una, fins i tot podem organitzar un dinar amb carn, botifarres, pa amb tomàquet i birrrrressssss.

Eiiiiiiii, després de la festuca de Halloween.....la festuca de la puríssimaaaaaaa.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

partida pel pont Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida pel pont   partida pel pont EmptyDc Des 02, 2009 3:12 pm

Home lo de fer un mini torneig m'encantaria, podria ser interessant...

PD: Prat estic molt ofes... ara vaig encenent el caldero de sang i ja et pots anar preparant... partida pel pont Icon_geek
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

partida pel pont Empty
MissatgeAssumpte: Eiss   partida pel pont EmptyDj Des 03, 2009 12:31 am

Si es aquet pont me apuntu!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

partida pel pont Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida pel pont   partida pel pont EmptyDj Des 03, 2009 2:09 pm

Humbolch escrigué:
Home lo de fer un mini torneig m'encantaria, podria ser interessant...

PD: Prat estic molt ofes... ara vaig encenent el caldero de sang i ja et pots anar preparant... partida pel pont Icon_geek

ja et dic k no es res personal pero es k els oscuros em cansen una miketa xd. sobretot les sombres pikantse a elles mateixes jejejejejeje

estaria molt b fer lo del minitorneig, io mi apuntaria segur
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





partida pel pont Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida pel pont   partida pel pont Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
partida pel pont
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» partida pel pont
» Avanç del pont...
» 1º partida de l'any
» PARTIDA 40K
» Partida a 8a

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: