CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Halloween II ?

Ir abajo 
+5
martu
Humbolch
valten
polupc
lelo
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDl Oct 26, 2009 6:25 pm

Que us semblaria inagurar el local amb alguna partida dissabte tarda o nit? (pk diumenge suposo k la gent deu tenir dinars familirs...)

Havera que dieu!
Tornar a dalt Ir abajo
polupc

polupc


Nombre de missatges : 177
Fecha de inscripción : 04/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDl Oct 26, 2009 8:17 pm

Jo dissabte a la tarda estic lliure.
Lo de la nit ja ho veig una mica mes complicat.

PD1:Aprofito per oferir (una altra vegada) ajuda pel que es necessiti pel nou local. Recordo:Pol 627 26 73 93
PD2: En breu faré els pagaments d'octubre i novembre. M'havia despistat!
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Halloween II ? EmptyDl Oct 26, 2009 10:16 pm

Eiss yo = mofereixo x dissabte tarde x fer el q volgue jugar o fer feina,i aixi tb pagare el q am falta !!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDl Oct 26, 2009 11:06 pm

Hola frikys ( que jo no en tinc res...) jo si preparem algo dissabte vinc que us pensaveu deixar-me sol ...

jejeje

PD: segurament almati hi anirea fer algo
Tornar a dalt Ir abajo
martu

martu


Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 05/10/2008
Ubicació : santfri

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDt Oct 27, 2009 12:10 am

podriem repetir la nocturna de hallowen, sgu k algu tindre les normes de la partida...
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDt Oct 27, 2009 1:51 pm

La idea era fer com un torneig intern, rapidet, rollo 2 o 3 partidetes , durant la tarda i nit, i sopar alla, aixi si algú vol cemçar/marxar hqa diferents horaris es podria fer!

Tot-hi que la idea de fer un soparet es manten!

Si no es juga, es faran feines de pintura!

Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDt Oct 27, 2009 3:14 pm

Dons jo ho torbo de conya, cadescu que porti l'exercit a 2000 i els que ens trobem dons a fer partides, i lo del sopar tambe perfecte per mi!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDt Oct 27, 2009 6:46 pm

Havia pensat, fer obligatori la unió de dos exercits, (ja que diria que casi tothom en té dos...) es fa una sola llista amb les propietats normals; personatge, unitats basiques, especials,etc Amb la obligació de un personatge de cada exercit!

Representara que son les ajudes i tal... no se... que penseu?

Després algu podria portar diferents escenaris!
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: eiss   Halloween II ? EmptyDt Oct 27, 2009 10:14 pm

Eisss pos sisi de coña jeje estaria molt be i algo diferent,yo lo del supar x axio nse si am nira bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDc Oct 28, 2009 3:18 pm

Dons podria estar be! Josi voleu em preucupo dels escenaris!
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDc Oct 28, 2009 6:55 pm

Com o montem dons?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDc Oct 28, 2009 10:01 pm

A veure podriem fer:

Es queda a partir d'una hora, cadescu que porti un exercit ( que ja pot ser alinaça o no per qui sols tingui 1) un cop alla ens juguem a sorts les partides. I el sopar si es vol fer sempre es pot demanar que ens portin algo no?

A veure sugerencies, i que lagent digui si vindria o no !
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Eis   Halloween II ? EmptyDc Oct 28, 2009 11:22 pm

Vale ami am sembla correcte,a quans punts 2500?2000? i el sistema ya mesta bé,lo del supar no ho ser encara si am nira bé pero estic am al dani sempre podem demanar alguna cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDj Oct 29, 2009 6:02 pm

6 de la tarda
2200 punts d'exercit (pk per partides rapides pero per poder ficar algun comandant wapo wapo)

Sopem per alla les 9-10 unes pixes.. volia dir unes pizzes xD

Correcte?

Es podem fer partides fins que la gent vulgui.

Quantes birres? 1 pack o 2? geek

Aniria bé que tothom fiques si vindra i les hores que vindra, per poder organitzar una mica com jugar (per ni arrivar a les 3 de la nit i repetir parella)

Algú podria trucar al Arian, Pol i Sanjuan? (que no segueixen el foro)
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDj Oct 29, 2009 10:02 pm

jo vindre! no us quedareu sense mi jua jua jua Halloween II ? Icon_twisted
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDj Oct 29, 2009 10:18 pm

jo només vindre per l'hora de sopar, cap a les 21:00. Depen de la gent i del seus horaris, només vindria fer la visita, si algu més ve per aquetse hores i vol fer una partida ja portaria l'exercit.

Crec que a 2200 punts no seran gaire rapides les partides!!!
Tornar a dalt Ir abajo
xelo
Admin
xelo


Nombre de missatges : 239
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDj Oct 29, 2009 10:24 pm

Jo dissabte ho tinc xungu pero espero k us bebeu les birres que em beuria jo si vingués(una...rectifico, una darrere l'altre). Passeu-s'ho b gent!
Tornar a dalt Ir abajo
https://cwmanresa.forocatalan.com
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDv Oct 30, 2009 12:01 am

Dons deixem la partida a 2000 puntets

proposaria fer tres rondes, primera a les 6, segona a les 9-10 i tercera a les 12-1

Aniria bé saber qui vindra, pk si apartir de la 1 n+ som el Humbolch i jo, dons la deixem per la ultima i no juguem a la primera ronda! jijijijiji

Havera si el xelo pot venir a la ultima ronda!
Tornar a dalt Ir abajo
Ithilian

Ithilian


Nombre de missatges : 220
Fecha de inscripción : 24/10/2008
Edad : 31

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDv Oct 30, 2009 12:27 am

em sap greu jo no podre venir, a la proxima reunio avere si akest cop si ke puc i pagu els mesos ke em falten, em sap greu el retras!

tinc ganes de veure el nou local

salutacions a tots!

Ithilian
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDs Oct 31, 2009 12:12 am

Com que és millor no pintar el dissabte m'apunto al Halloweennnnnnn.

M'apunto a partir de la segona ronda però ja sabeu que m'haureu d'ensenyar.
Tornar a dalt Ir abajo
Leinad

Leinad


Nombre de missatges : 620
Fecha de inscripción : 03/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDs Oct 31, 2009 12:52 am

si ho fem a 2000 punts, un dels dos contigents ha de portar el general? Ho cada un ha de tenir 2 herois?

Jo tambe començaria a la segona ronda, a les 21:00.
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDs Oct 31, 2009 1:08 am

Normes:

S'han de complir les normes com si fos un sol exercit; Max 4 personatges, max 1 coman, +3 basi, 4 especials....

Es poden distribuir els personatges com es vulgui, comandant de un exercit i 3 herois de l'altre, tot herois i qualsevol numero de cada. OBLIGATORI UN HEROI DE CADA EXERCIT DIFERENT

El comandant del exercit n+ donara lideratge al seu exercit a 30 cm
L'heroi de l'altre exercit, donara lideratge a 15 cm al seu exercit. (en el recompte de punts, si l'heroi esta mort contara la mitat de punts que si hagues mort el comandant en punt de victoria)

Els daus de magia, com si fos un exercit normal. (els enanos perdran 1 dau de dispersió si l'altre exercit pota algun mag (per igular una mica...))

En cas de fugir, el panic no afecta a unitats de diferent exercit.

(si algú té més idees es poden exposar)
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDs Oct 31, 2009 2:05 am

Sols una coseta, jo tinc 2 exercits que en composicio no son normals, (bretonia i altos) si els vull fer servir com ho faig ( ho dic perque bretonia pot portar un 5e heroi i els altos les basiques especials singulars es diferent)
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDs Oct 31, 2009 5:21 pm

Bua... si que mo compliques....

Home... dons la que portis el comandant i apliques la normativa, no?

Representa que jugues amb un exercit que utilitza a un altre com a mercenaris... per dir-ho d'una manera
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? EmptyDg Nov 01, 2009 2:25 pm

Gran Nit!

Tot-hi que només 2 grans comandants van soportar la llarga jornada, de 2 grans batallas! La resta de comandants es va limitar a tastar el gust del moscatell en cada ronda del WarhammerQuiz que no responien correctament...

Una nit on els mestres van ser derrotats, i els vampirs es van fer un album de fotos!

Bona Catanyada/ Halloween 2009!

La següent partida de Club sera.... santa santa santa santa santa santa santa (ja estan al forn les idees per una gran partida!)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Halloween II ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Halloween II ?   Halloween II ? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Halloween II ?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» montar algo tipo halloween per semana santa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: