CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Molt Bones!

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Maeko

Maeko


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 12/09/2011
Ubicació : Berga

Molt Bones! Empty
MissatgeAssumpte: Molt Bones!   Molt Bones! EmptyDl Maig 27, 2013 10:24 pm

Bones gent!
No estic segur de si us enrecordareu de mi, pero ja fa temps em vaig passar per aqui per que volia continuar amb un hobby que des de la botiga del Jalogüing de Berga que hi jugo, faig un exèrcit de Angeles Oscuros de 40k i vaig comprar una caixa de Reyes funerarios al Valten per provar com anava aixo del fantasy(de fet encara tinc i guardo una caixeta teva que vaig prometre tornarte-la) pero per problemes familiars i tonteries vaig dexar-lo de banda i vag vendre una part de l'exèrcit de 40k pero ara des de fa uns dies vaig treure la pols a les minis i vaig començar a pintar de nou recordant "vells" temps.
I de seguida vaig pensar en vosaltres per que és l'unic lloc daquí a prop on es pot quedar per fer alguna partida.
Aquest post es bàsicament per saber si encara porteu el local que tenieu i per si em pogués tornar a introdiur poc a poc un altre vegada.

Salut!

EDIT: el batallón de reyes funerarios li vaig comprar al Valten (deu quin lio que porto! hahahah)


Editat per darrera vegada per Maeko el Dt Maig 28, 2013 11:21 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Snorri

Snorri


Nombre de missatges : 121
Fecha de inscripción : 04/11/2008
Edad : 32
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

Molt Bones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Molt Bones!   Molt Bones! EmptyDl Maig 27, 2013 10:38 pm

Benvingut de nou!!
El club segueix tant o més actiu que abans, t'animo a que et passis un dia i veus com està el tema Wink
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

Molt Bones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Molt Bones!   Molt Bones! EmptyDl Maig 27, 2013 11:52 pm

Salut company. Per aquí em coneixen com a Aslan, però jo també sóc de Berga i al Jalogüing portava un exèrcit d'Ultramarines (Pitufos tots pintadets de blaus). Segur que t'en recordes. Si mai vols quedar per baixar al club i veure com és, fes-m'ho saber i podem baixar tots dos.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Molt Bones! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Molt Bones!   Molt Bones! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Molt Bones!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Un retorn molt pròxim
» El CLUB està molt viu
» Bones, un de nou!
» Flames Of War
» una d'ossos empolsinats vs escanyolits molt finolis

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Informació General Nouvinguts-
Canviar a: