Club Warhammer Manresa

ÍndexÍndex  CalendariCalendari  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparteixi | 

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
aslan

Nombre de missatges : 586
Ubicació : berga

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   Dl Mar 18, 2013 4:31 am

Em sembla que no ho heu entès gaire. El fet que tu Phead treguessis uns a les tirades de daus ja formava part de la nostra molt estudiada estratègia de combat nazi, com un arma psicològica més.
Sempre que juguis contra mi, tira així. Jejeje.
Gran dia, si senyor, deixant ara ja la conya de les tirades. Van valdre més aquell parell d'hores que 18 lectures de reglament. Vejam si abans d'un mes hi podem tornar i llavors ja serà qüestió d'animar-nos nosaltres pel nostre comte.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
aslan

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   Dl Mar 18, 2013 4:35 am

Dogged, em sembla que era amb tu que hi havia la possibilitat de canviar la meva part d'aliats de la caixa bàsica de flames of war per minis alemanes. Ja diràs si et va bé i encara ho vols fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Mannfred

Nombre de missatges : 469

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   Dl Mar 18, 2013 10:49 am

Hi hem de tornar ràpid, en definitiva nomès vam veure moviment i dispar de tancs. No vam veure res de moviment i dispar d'infanteria, ni vam veure cap asalt de cap tipus, no vam veure l'aviació en acció, ni com funciona el fum, ni equips recce, ni cap bombardeix,...., ens queda molta feina.

Vam trigar a situarnos i veure el desplegament. El pròxim dia ja farem més via en això i anirem de cara la gra.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Phead

Nombre de missatges : 68
Ubicació : Manresa

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   Dl Mar 18, 2013 11:34 am

Mannfred escrigué:
Hi hem de tornar ràpid, en definitiva nomès vam veure moviment i dispar de tancs. No vam veure res de moviment i dispar d'infanteria, ni vam veure cap asalt de cap tipus, no vam veure l'aviació en acció, ni com funciona el fum, ni equips recce, ni cap bombardeix,...., ens queda molta feina.

Vam trigar a situarnos i veure el desplegament. El pròxim dia ja farem més via en això i anirem de cara la gra.

Doncs tens raó, la veritat, ens falta molt per veure i practicar. No es va fer cap assalt, l´únic intent d'aviació es va abortar amb els meus caces (alguna cosa em va sortir), no hi havia artilleria desplegada (que pot canviar molt les partides, crec) i ens va faltar ritme, però tot i així, va ser, penso jo, molt profitós.

Jo aquesta setmana m'he promés a mi mateix donar-li una mica de canya als pinzells, per tenir més tema en marxa. Amb el P47 i l'artilleria que em vaig comprar, la cosa comença a pendre forma per la meva part, ara només em faltarà que em deixi la familia pintar i pintar quan torni els vespres de treballar, i això, és demanar bastant.

No deixem que es refredi!!!

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
DOGGED

Nombre de missatges : 90

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   Dl Mar 18, 2013 12:29 pm

@Aslan: I tant. Si vols quedem un matí de ddilluns a divendres i fem el canvi, així ho pots tenir per a estrenar-ho tot plegat. Aquest finde ho tindré impossible excepte dissabte matí.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Mannfred

Nombre de missatges : 469

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   Dl Mar 18, 2013 1:09 pm

Dogged...Després de canviar amb l'Aslan diguem si et queda res d'alemanys per desprendre't.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
valten

Nombre de missatges : 640

MissatgeAssumpte: eis   Dl Mar 18, 2013 7:11 pm

Be be veig q va ser un matí profitos,el proxim cop q i aneu no mo perdre pas.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
aslan

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   Dl Mar 18, 2013 8:00 pm

Dogged:El dissabte m'és impossible, que tinc torneig, però què tal aquest dimecres o dijous al matí? Ja diràs tu l'hora.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
DOGGED

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   Dt Mar 19, 2013 12:37 am

OK, et passaré el mòbil per MP.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
DOGGED

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   Dj Mar 21, 2013 12:25 pm

Mannfred, descura que t'ho comentaré, em sembla que potser em restarà quelcom...
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   

Tornar a dalt Ir abajo

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: FOW-
Canviar a: