CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS

Ir abajo 
+2
Mannfred
Phead
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDt Mar 12, 2013 2:39 pm

Us penjo el mail que he rebut.
Jo personalment aquesta setmana sí que hi podré anar, o sigui, qui hi estigui interessat, ja dirà.
Salutacions.


Benvolgut,

Noticies d´interes!!!

-Os volem recordar que aquest proper dissabte dia 16 a les 11.30 farem una
demo de FoW, esteu tots convidats.

-El llibre Forces en castellà JA ESTA DISPONIBLE!!!
Els que vareu encarregar el Fuego a Discreción a Central abans de la
sortida, teniu un Forces gratuït a la vostra disposició!!!!

El Forces també es pot adquirir normalment per: 12 Eur

-Ja han arribat també, les primeres novetats de Vietnam i reposicions.

Salut i bona partida!

Joan Parés
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDt Mar 12, 2013 4:27 pm

Si a última hora no tinc cap problema logistic amb els petits orkos que tinc a casa...

...JO M'APUNTO!!
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDt Mar 12, 2013 4:34 pm

Apa senyors, que ja som 2!
Qui dóna més???


Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDt Mar 12, 2013 9:22 pm

Vinga va!! Ja som tres.
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDt Mar 12, 2013 9:29 pm

Más madera, es la guerra!!!!

Senyors, falten voluntàris!!
Tornar a dalt Ir abajo
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDc Mar 13, 2013 9:28 pm

jo m'apuntu pero meu de dir a quina hora teniu planejat tornar per que a les 16h o avans aig de ser a manresa
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDc Mar 13, 2013 9:35 pm

SI COMENÇA A LES 11:30 CREC QUE PODEM ESTAR AQUI A LES 4, SINO NEM AMB 2 COTXES I ET BAIXO ABANS
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDj Mar 14, 2013 11:32 am

Mannfred escrigué:
SI COMENÇA A LES 11:30 CREC QUE PODEM ESTAR AQUI A LES 4, SINO NEM AMB 2 COTXES I ET BAIXO ABANS

Us parlo de memòria, però crec que la previsió és que la demo duri 2 hores, 2'5 màxim. per tant, a les 14:00 hauriem de ser fora de la botiga.
Central de Jocs està al carrer Numància, un xic per sota de l'Illa Diagonal, per tant, jo tenia idea de quedar-me a fer un most "fast-food" per allà, però si teniu d'altres plans o s'ha de tornar abans, cap problema, la General de casa meva no es queixarà pas.

Bé, que això és demà passat, li enviaré mail a la botiga per dir que de moment som 4... 4 i prou?? ningú més?? Dogged!! que no dius res??

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDj Mar 14, 2013 3:48 pm

Això, això apreta al Dogged a veure si diu algu. Jo envio PM al Valten, Alkoz, SapoOVerde, Vertex i Mistik a veure si s'apunta algú més.

Jo havia pensat el mateix que tu Phead, podem aparcar a l'illa, hi fem un cafè o bocata segons els gustos i baixem a la CJ que està a un parell de carrers i llavors al tornar a recollir el cotxe podem fer-hi un fast -food. I si n'em tard que sigui fast-fast-food! Que el Taquru ha d'anar a currar.

Tu taquru no pots faltar que t'has d'empollar bé els esquemes de color, jeje.
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDj Mar 14, 2013 5:22 pm

Bé, ara ja em deixa connectar. Des de l'ordinador de casa no em donava accés al fòrum. O s'ha solucionat o l'ordinador del despatx li mola més al fòrum...

Jo ja he enviat mail a en Dogged i a un company de terres lleidetanes, però de moment no en tinc resposta. A veure si durant avui responen.
Ja direu si som més gent, per donar-ne avís a CJ. De moment li he donat la xifra de 4 confirmats, o sigui, si som més, els hi direm, a veure si ens mimen,...

Salut companys!
Tornar a dalt Ir abajo
DOGGED

DOGGED


Nombre de missatges : 90
Fecha de inscripción : 06/10/2008

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 12:25 pm

Ja m'ho explicareu, que em coincideix amb quelcom i no podré fer-hi via...

Podem aprofitar la setmana santa i encetar-ho a Manresa. Com ho veieu?
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Eis   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 12:46 pm

Jo aquesta tarde us u acabo de confirmar nois.
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 2:04 pm

Bé companys,

això està en marxa. A veure, demà com ho fem? jo si puc deixar el cotxe a la doma, millor, i si ho tenim complicat logísticament per encabir-me amb algú altre, no tinc problema per agafar el transport públic, que el bus de Barcelona no para gaire lluny de l'Illa. O sigui, ja direu quina és la idea per baixar-pujar.

Sobre el tema de començar, si et refereixes a setmana santa com a els dies festius, jo seré fora, els dies laborables, en podem parlar en hores concretes, que també treballo però amb horaris més "lights" i flexibles.

Anem-hi pensant!

Salut.

PD. Mannfred, tens el meu telèfon ( i crec que algú més). Digueu-me quelcom si no responeu aquí per demà.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 3:48 pm

Bé nois, de confirmats som 4 i si acaba venint el Valten 5, això vol dir que cabem en un cotxe.

L'Alkoz m'ha dit que treballa, el Vèrtex pensava que estaba interessat en fer fow (m'he liat), el Mistik suposo que ho té complicat i el Sapo no se sabe.

Aslan proposa tu on vols quedar, segurament al parking del carrefour i tu Valten si no et dona temps a avisar o no llegim el missatge et presentes allà i ja està, Phead si vols et passo a buscar per casa, passem la direcció per mail i ja està. (Tacuru si et fa mandrà també et passo a buscar, jeje).

Quedaría a les 9:30 al parking ( o on digui l'Alslan) i entre que arriba ell ( XDD) i tot sortim a les 10, cap a les 11 estem esmorçant i a les 11:30 a la botiga. més o menys.

Què us sembla!!
Tornar a dalt Ir abajo
Taquru

Taquru


Nombre de missatges : 56
Fecha de inscripción : 01/11/2011
Edad : 35
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 4:06 pm

ami em sembla perfecte lunic que em preoucupa es la tornada, per mi just acavem d dijar tornar rapidament xD com avans millor que a les 4 aig de ser a la feina
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 4:13 pm

ok, si fa falta dinem al cotxe.
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 5:15 pm

Companys, demà ens veurem.

Mannfred, m'he pres la llibertat de pendret la paraula i enviar-te un correu per quedar demà. Si no t'anés bé o et fes anar molt lluny, no pateixis que ja hi seria al pryca.

Al final som 4, amb possibilitats de +1 ? ho he entès bé? Jo torno a enviar mail a CJ per fer-nos visibles, a veure si per la compta que els porta ens cau algun "detallet", que a aquesta vida, qui no plora, no mama...

Apa, fins demà, que ja en tinc ganes.

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Nois   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 7:43 pm

Nois jo dema no podre al final,ja ens explicareu q tal va i ja sabeu cuna volgue ens i posem.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 11:40 pm

Phead et passo a buscar sobre les 9:10

sobre les 9:20 passo per casa teva Taquru

i a les 9:30 estem al carrefour.

fins demà!!! que ja tinc ganes de començar amb el fow!!


tacuru ara et paso el video de com pintar els alemanys. si no el reps es que no és el teu correu i mel tornes a passar.

Aslan diguem elgun nº de telefon on trobar-te per si fas tard i t'he de trucar.
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDv Mar 15, 2013 11:53 pm

Estaré a punt!

Fins demà.

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDs Mar 16, 2013 1:51 am

El meu nº de telf és el 93 821 03 68. És el de casa meva, ja que de mòvil no en tinc. Si faig tard, truques aquí i et responc, m'hauré adormit i faré encara més tard. No pateixis que seré puntual.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDs Mar 16, 2013 9:22 pm

Be nois, realment ha sigut una jornada fantàstica, a veure quqn es pot repetir.

I em sap greu per tu Phead....però gràcies a les teves tirades em rigut molt, i el de la botiga un katxono: " la lechera quent", XDDD.
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDs Mar 16, 2013 9:45 pm

Mannfred escrigué:
Be nois, realment ha sigut una jornada fantàstica, a veure quqn es pot repetir.

I em sap greu per tu Phead....però gràcies a les teves tirades em rigut molt, i el de la botiga un katxono: " la lechera quent", XDDD.

A veure, jo he rigut com un condemnat, però la veritat, la quantitat d'1's que he arribat a treure ha tingut la seva guasa... "la lechera quent" ha sigut el moment culminant, la veritat.

En fi, que per mi ha sigut super-profitós. He entès més conceptes avui que amb tot el que havia llegit fins ara.

Ganes ja de tornar a ficar-nos amb el tema.

Salut companys!

PD. Tu riu de les meves tirades, però recorda que la culpa és del dissenyador del joc que és un nazi i dels daus!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 49

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDg Mar 17, 2013 12:07 am

tens raó,..

putus daus!!

i puta gallina!!


juasjuasjuas
Tornar a dalt Ir abajo
Phead

Phead


Nombre de missatges : 68
Fecha de inscripción : 17/12/2012
Edad : 49
Ubicació : Manresa

NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS EmptyDg Mar 17, 2013 1:28 pm

Gallina y sus pollitos!!! qui em va parir, que complicat és portar els ruskies...
Em sembla que els meus yanks no són tant complicats!

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty
MissatgeAssumpte: Re: NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS   NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
NOVA DEMO I NOVETATS FOW A CENTRAL DE JOCS
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Partida demo de Fow a Central de Jocs a Barcelona.
» Partida demo-tuneada FOW a Central
» Altres jocs
» NOVETATS 6-8-2010
» NOVETATS 1a SETAMAN SETEMBRE

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: FOW-
Canviar a: