CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Per anar probant els oscuros...

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDj Nov 20, 2008 9:44 pm

Dons a vuere si aquest divendres al vespre s'anima algu a fer una partideta contre mi amb els oscuros
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDj Nov 20, 2008 10:08 pm

io podria jugar am hombres bestia. a partir de kina hora pots quedar ?¿
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDj Nov 20, 2008 11:19 pm

Jo per alla a les 20:30 - 21:00, si et va be de conya que m'ensenyaries realment una bestiesa

Jo dema no em podre conectar fins al vespre ja que haure de currar a fora tot el dia, si es que et va be aquesta hora o mes tard, diga-ho aqui i ja podem quedar.

Vinga ja diras !!
Tornar a dalt Ir abajo
Gorthor

Gorthor


Nombre de missatges : 1130
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDv Nov 21, 2008 2:26 am

al final mu e mirat b i no puc kdar k tinc coses a fer el disabte al mati. pero la partida pot ser molt interesant, la deixem pendent ok ?¿
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDv Nov 21, 2008 3:11 am

eiss io dema no puk jugar k disate tinc examen pero si vols un vespre de la semana k be podriem fer una partida entre germans.
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDv Nov 21, 2008 8:59 pm

Bueno al final si que juguem amb el Prat, i Giri per mi qualsevol dia al vespre menys dimecres em va be !!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDs Nov 22, 2008 2:55 am

dons si vols el dilluns?
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDs Nov 22, 2008 3:18 am

Dons per mi perfecte. I hora?
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDs Nov 22, 2008 2:20 pm

nu se 21:30?
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... EmptyDg Nov 23, 2008 6:16 pm

OK redeu, una altre pallissa cap al sac que em fotran !!! pero tranquil ja arribara el dia que us donare guerra amb els oscuros !!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Per anar probant els oscuros... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per anar probant els oscuros...   Per anar probant els oscuros... Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Per anar probant els oscuros...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Probant ETC
» Probant les llistotes de ratotes
» partideta per anar fent
» partideta per anar fent a 40
» Partida per anar fent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: