CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció Empty
MissatgeAssumpte: Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció   Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció EmptyDt Nov 18, 2008 6:08 pm

Alts elfs Vs Dimonis
Giri Vs Eloi

Tralla per un tub, o magia per les orelles...

Apartir de les 16:30
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció   Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció EmptyDt Nov 18, 2008 6:32 pm

si es diumenge? si no! ... vindre segur ... palco presidencial! ... tralla!!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció   Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció EmptyDc Nov 19, 2008 3:53 pm

Alla m'hi tindreu per veure aques duel de TITANS !!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció   Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció EmptyDc Nov 19, 2008 5:14 pm

Em fotras una llisa k no en voldre dos afro pero weno aixi vaik koneixen els dimoniets k son mol nous per mi,pk els silvanos no van ni pìkar xd lol!
Tornar a dalt Ir abajo
IMPERATOR

IMPERATOR


Nombre de missatges : 266
Fecha de inscripción : 06/10/2008

Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció   Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció EmptyDc Nov 19, 2008 5:43 pm

DUELO DE TITANES .... siiiii!!! ... muerte i destrucción!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 35
Ubicació : manresa

Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció   Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció EmptyDg Nov 23, 2008 11:23 pm

Dons bee com diuen les escritures i els grans llibres els titans empaten kuan senfronten,be dons aixo es el k ha passat,EMPAT.
partida mol estrategika am una mol bona llista de dimonis k pok mes e pogut fer,destacar els incineradores k san menjat mols puns i la meva disfuncio magica al primer torn k a fet baixar un nivell de magia al meu mag i li ha fet perdre el pozo de sombras,seguramen aket enkanteri auria reconduit la partida per un altre cami pero asi son las cosas,he intentat aguantar els de nurgle am magia de foc i am fenix i sa de dir k els lanzavirotes han fet mol mal,per lo demes gran partida eloi afro
Tornar a dalt Ir abajo
lelo
Admin
lelo


Nombre de missatges : 765
Fecha de inscripción : 02/10/2008

Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció   Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció EmptyDl Nov 24, 2008 12:14 am

Sips, realment gran partida. M'ha fet molt malt amb magia i dispar. Pero m'ha agradat molt pk ha sigut una partida on la fase de moviments era de les més importants, per no dir la que més.

Gran partida pel orejotaz lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció   Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Llum Vs Foscor, Mort Vs Destrucció
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Guerra a la foscor
» LA LLUM
» Partida per la llum
» DIa de la llum pasat x sang??'
» Mercat El Senyor Dels Anells (forçes de la llum)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Calendari partides-
Canviar a: