CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Venta d'Altos Elfos

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Rabanasta




Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 30/01/2012

Venta d'Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Venta d'Altos Elfos   Venta d'Altos Elfos EmptyDv Maig 11, 2012 12:21 pm

Hola gent,

Tinc un amic que es ven el què té d'altos elfos, m'ha donat el seu exercit perquè li mogui per veure si es pot vendre. El preu seria a convenir però pot sortir ben i ben barat pq aquest amic meu s'ho vol treure de sobre i qualsevol quantitat serà considerada com a benefici.

Encara he de fer inventari del que m'ha passat, però us avanço del què disposo per si algú li interessés (la majoria son miniatures de almenys fa un 4-6 anys)

Teclis
3 Sombrios
1 Carro de Tiranoc
4 Principes Dragon (models anteriors als actuals)


Editat per darrera vegada per Rabanasta el Dl Jul 09, 2012 8:46 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Rabanasta




Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 30/01/2012

Venta d'Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venta d'Altos Elfos   Venta d'Altos Elfos EmptyDv Maig 11, 2012 12:23 pm

Per cert es pot vendre per parts també, evidentment, a veure si m'ajudeu a col·locar-ho. El preu de cada cosa ens podem posar d'acord pq aquest colega no m'ha demanat pas de "treure'n el màxim", un preu que sigui just i llestos.

Ja direu.
Tornar a dalt Ir abajo
Rabanasta




Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 30/01/2012

Venta d'Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venta d'Altos Elfos   Venta d'Altos Elfos EmptyDv Maig 11, 2012 8:13 pm

Llista editada!
Tornar a dalt Ir abajo
Kastro \m/




Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 21/12/2011
Edad : 28
Ubicació : St. Fruitos de Bagea

Venta d'Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venta d'Altos Elfos   Venta d'Altos Elfos EmptyDl Jul 09, 2012 8:29 pm

Ja se k el mistage es d fa temps pro jo le vist ara i sí encara está en peu m'interesaría alguna cosa ja dirás (:
Tornar a dalt Ir abajo
Rabanasta




Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 30/01/2012

Venta d'Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venta d'Altos Elfos   Venta d'Altos Elfos EmptyDl Jul 09, 2012 8:47 pm

Kastro acabo d'editar el missatge amb la poca cosa que queda; si t'ho quedés, t'ho deixaré per un preu tirat.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Venta d'Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Venta d'Altos Elfos   Venta d'Altos Elfos Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Venta d'Altos Elfos
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» venta denanos i elfos oscuros
» Venta Enanos
» Venta de libros 40k
» Skavens a la venta
» VENTA D'OGROS

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Compra-Venta-
Canviar a: