Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  CalendariCalendari  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparteixi | 
 

 Consultes varies

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
Evil

avatar

Nombre de missatges : 165
Fecha de inscripción : 30/08/2011
Edad : 39
Ubicació : St Joan City

MissatgeAssumpte: Consultes varies   Dv Des 02, 2011 1:21 am

Avui jugant contra imperi m'han sortit uns quants dubtes durant la partida, a veure si mels podeu solucionar. Primer, els canons i morters d'imperi quina distancia d dispar tenen?? Segon, si tinc una unitat trabada en combat amb dues meves una per flanc i l'altre d front i amb la primera revento una unitat d "reforç" (aixo no ho tinc clar) puc arrasar amb el bloc central d'aquesta??? Aixo d'arrasar no ho tinc gaire clar. Gracies per adelantat
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

avatar

Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 28
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Consultes varies   Dv Des 02, 2011 1:40 am

primera,els canons i morters tenen lalcance maxim estipulat al codex o al reglament,apartir daki pots declarar un punt al maxim dakesta distancia i sumarli rebots,pel tema arrasament si la teva unitat carrerga i mata la unitat k te en contacta la pot arrasa,si per exemple carrega a dos unitats fent una carga multiple i nomes en mata una no podra feru pk seguira mantenin un combat,no acabu de veure ben be el cas al k et refereixes
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Evil

avatar

Nombre de missatges : 165
Fecha de inscripción : 30/08/2011
Edad : 39
Ubicació : St Joan City

MissatgeAssumpte: Re: Consultes varies   Dv Des 02, 2011 1:49 am

Ja imagino, la veritat es q el cas es per veure'l, t'explico una mica mes a veure, he carrgat contra una unitat d'espaderos pel front amb els llancers i pel flanc amb els princeps, pero al flanc m'ha dit q portaba arcabucers d reforç( aixo no se si es pot fer o no) he pelat als arcabucers i despres no se si podia arrasar als espaderos o no...
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
giri

avatar

Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 28
Ubicació : manresa

MissatgeAssumpte: Re: Consultes varies   Dv Des 02, 2011 2:03 am

aviam simplemente tu carregues am els llancers per davant i am els princeps pel flanc,llavors ell fa la contracarga per ser destacamento al flanc dels principes
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Humbolch

avatar

Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

MissatgeAssumpte: Re: Consultes varies   Dv Des 02, 2011 3:16 pm

Bueno, el que passa EVIL, que l'imperi te la regla de destacaments, que es extensa, i se surt del reglaments, ja que es regla d'exercit. I li permet aguantar i disparar, i contracarrregar, pero qualsevol altre exercit no ho pot fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado




MissatgeAssumpte: Re: Consultes varies   

Tornar a dalt Ir abajo
 
Consultes varies
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Dubtes reglament Fantasy-
Canviar a: