CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 partida de dimarts a dijous per la tarda

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

partida de dimarts a dijous per la tarda Empty
MissatgeAssumpte: partida de dimarts a dijous per la tarda   partida de dimarts a dijous per la tarda EmptyDl Set 19, 2011 5:35 pm

Dimarts, Dimecres o Dijous a les 18:15 hores. Algú s'anima a fer parideta contra condes??
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

partida de dimarts a dijous per la tarda Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida de dimarts a dijous per la tarda   partida de dimarts a dijous per la tarda EmptyDl Set 19, 2011 9:23 pm

io. io . io..... que fa dies que no jugo i tinc un"mono" que no m'aguanto!!!!!
puc cualsevol de les tres tardes...... tu diras... quina vols a cuants puntets.... i que vols que porti.... orkos..... ogros renovats(en aket cas seras l'enveja del humbloch,giri, leinad i aslan.... que fa dies que m'enpaiten per jugar)
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

partida de dimarts a dijous per la tarda Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida de dimarts a dijous per la tarda   partida de dimarts a dijous per la tarda EmptyDl Set 19, 2011 10:24 pm

Doncs sí, jo anava primer. Encara que no sigui un nan, ho apuntaré al meu "Llibre de Greuges" particular.
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

partida de dimarts a dijous per la tarda Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida de dimarts a dijous per la tarda   partida de dimarts a dijous per la tarda EmptyDl Set 19, 2011 11:09 pm

fantàstic, ja era hora que fessim la nostra primera partida. doncs kedem el dimecres a les 18:15 a 2.999 punts i la veritat que tant m'és els orcos com els ogros, però això de ser l'enveja de tots mooooooooooooooola.
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

partida de dimarts a dijous per la tarda Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida de dimarts a dijous per la tarda   partida de dimarts a dijous per la tarda EmptyDt Set 20, 2011 3:45 pm

donç et portaré ogros.....
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

partida de dimarts a dijous per la tarda Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida de dimarts a dijous per la tarda   partida de dimarts a dijous per la tarda EmptyDt Set 20, 2011 10:34 pm

t'aniria bé quedar dijous en comptes de dimecres??, es que m'acaven de dir que demà fan el barça.

Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

partida de dimarts a dijous per la tarda Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida de dimarts a dijous per la tarda   partida de dimarts a dijous per la tarda EmptyDt Set 20, 2011 11:23 pm

ok... cap problema
Tornar a dalt Ir abajo
Mannfred

Mannfred


Nombre de missatges : 469
Fecha de inscripción : 07/07/2009
Edad : 50

partida de dimarts a dijous per la tarda Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida de dimarts a dijous per la tarda   partida de dimarts a dijous per la tarda EmptyDc Set 21, 2011 11:10 am

DONCS FINS DIJOUS
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





partida de dimarts a dijous per la tarda Empty
MissatgeAssumpte: Re: partida de dimarts a dijous per la tarda   partida de dimarts a dijous per la tarda Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
partida de dimarts a dijous per la tarda
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Dimarts tarda
» Dijous tarda
» Dijous tarda.
» dijous a la tarda
» Dijous tarda

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Retador-
Canviar a: