CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Bones! i una consulta

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Maeko

Maeko


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 12/09/2011
Ubicació : Berga

Bones! i una consulta Empty
MissatgeAssumpte: Bones! i una consulta   Bones! i una consulta EmptyDl Set 12, 2011 10:40 pm

Bones, sóc nou per aquest foro encara que ja fa bastant temps que pinto miniatures, tot i qu eho he deixat un parell de cops per tema d'estudis, sóc de Berga, més concretament d'un poble del costat, Avià, tinc 16 anys i Tinc un petit exèrcit d'uns 2000 punts encara no d'Àngeles Oscuros(40k), aquest post era per presentar-me i preguntar una cosa, he vist que no sóc l'unic que juga amb marines espaciales, i volia demanar pel tema de les capsules de desembarco, fa temps que estic planejant de comprar-ne un parell o 3 ja que he vist i llegit que van molt bé i serveixen de molt. Que en penseu? Gràcies Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

Bones! i una consulta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones! i una consulta   Bones! i una consulta EmptyDt Set 13, 2011 1:31 am

io recomanu k te les compris pero aixo el meu amic humbolch expert en marines taclarara mes els dubtes,de totes maneres benvingut siguis!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Bones! i una consulta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones! i una consulta   Bones! i una consulta EmptyDt Set 13, 2011 1:34 am

Bones

El tema de les capsules a mi particularment m'encanten sobretot si les acompanyes amb dreads baixant, hi ha qui prefereix rhinos, pero va a gustos, jo crec que es probar i mirar que t'agrada mes!
Tornar a dalt Ir abajo
Maeko

Maeko


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 12/09/2011
Ubicació : Berga

Bones! i una consulta Empty
MissatgeAssumpte: d'acord   Bones! i una consulta EmptyDt Set 13, 2011 9:02 am

Vale, perfecte moltes gràcies a tots Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Bones! i una consulta Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bones! i una consulta   Bones! i una consulta Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Bones! i una consulta
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» consulta per ingres
» Bones, un de nou!
» Flames Of War
» Probar llistes del poder del anillo del dia 31de març!!
» Molt Bones!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Warhammer 40K-
Canviar a: