CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 2 doctubre a reus

Ir abajo 
+2
Humbolch
giri
6 participantes
AutorMissatge
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDt Set 06, 2011 2:18 am

algu anira al torneig de reus,humbolch al final tens compromisos?
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDt Set 06, 2011 1:49 pm

Si, jo al 2 d'octubre no podra ser...
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDt Set 06, 2011 2:13 pm

algu altre sanimaa k em vaik kedar am el monuuu
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDc Set 07, 2011 2:43 am

A mi m'agradaria probar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDc Set 07, 2011 5:50 am

dons si vols anemi aslan,algu mes sapunta?ames a mes e parlat am el meu amik oriol i ma dit k segurament tmb vindra
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDc Set 07, 2011 5:01 pm

Doncs va, jo m'apunto. Total, algú o altre ha de quedar últim i així prenc aquest orgull a la resta de participants, jeje.
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDc Set 07, 2011 10:27 pm

un collons! aket kop ens preparem be i io tajudare a fer la llista!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDj Set 08, 2011 4:11 am

mistik,valten,no us animeu?
Tornar a dalt Ir abajo
mistik

mistik


Nombre de missatges : 499
Fecha de inscripción : 13/07/2010
Edad : 51
Ubicació : suria

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDj Set 08, 2011 9:05 am

io.... no ho se.... treballo dissabte a la nit, i plegaré cap a les 7 del matí..... i si sespres he d'estar tot el dia de torneig.... no se si aguantaria...
Tornar a dalt Ir abajo
valten

valten


Nombre de missatges : 640
Fecha de inscripción : 14/10/2008

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Eis   2 doctubre a reus EmptyDj Set 08, 2011 2:31 pm

Eisss ammmmmm tens les bases del torneig ??? x feri un cop dull pude si q mapuntu pero nse segur, x ganes no sera jejej!!
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDj Set 08, 2011 3:18 pm

val 5 euros i son 3 partides campals a 2000 punts,rapid rapid xd
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDl Oct 03, 2011 12:04 am

be hem complau comunicar-vus que he guanyat el tornegi de reus am lexercit del humbolch,li he futut una somanta palos a un alto elfos y un ogro y me enfrentat a un enano k portaba 10!!!makines de guerra i 40 ballesters/arcabucers a 2000 punts,li han donat el premi al culdur xd
Tornar a dalt Ir abajo
Snorri

Snorri


Nombre de missatges : 121
Fecha de inscripción : 04/11/2008
Edad : 32
Ubicació : Sant Joan de Vilatorrada

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDl Oct 03, 2011 12:32 am

giri escrigué:
be hem complau comunicar-vus que he guanyat el tornegi de reus am lexercit del humbolch,li he futut una somanta palos a un alto elfos y un ogro y me enfrentat a un enano k portaba 10!!!makines de guerra i 40 ballesters/arcabucers a 2000 punts,li han donat el premi al culdur xd

Si ha cardat tot això a 2.000 punts, pocs blocs li hauran capigut. Es veu que es una llista per pasar l'estona i veure la cara de l'enemic quan desplegues xd
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDl Oct 03, 2011 11:22 am

la veritat que es una llista bastan aburrida pero es kasi imposible ferli masacre pk sempre et mata algu disparan,pero es k es fa etern pk el seu torn son 55 min de dispar xd
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDl Oct 03, 2011 10:48 pm

A mi em plau comunicar-vos que en aquest torneig he empatat la meva primera partida en torneig oficial i, el que és més, ¡¡¡ HE FET LA MEVA PRIMERA MASSACRE !!! (Aplaudiments per mi, ja que fins ara no havia guanyat cap partida en tornejos). Això no obstant, vaig quedar cinquè o sisè començant per la cua. És el que hi ha.
Tornar a dalt Ir abajo
aslan

aslan


Nombre de missatges : 586
Fecha de inscripción : 09/04/2010
Edad : 49
Ubicació : berga

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDl Oct 03, 2011 10:51 pm

Per cert, evidentment, felicitacions pel Giri abans que res (tot i que jo, abans que res, presumeixi de la meva massacre, mil disculpes)
Tornar a dalt Ir abajo
giri

giri


Nombre de missatges : 2018
Fecha de inscripción : 02/10/2008
Edad : 34
Ubicació : manresa

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDl Oct 03, 2011 11:13 pm

gran torneig de laslan que dp de perdre davan dun elf fosc(cosa normal portan altos elfos)va empatar i guañar de masacre!
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus EmptyDt Oct 04, 2011 9:00 pm

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





2 doctubre a reus Empty
MissatgeAssumpte: Re: 2 doctubre a reus   2 doctubre a reus Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
2 doctubre a reus
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» prova reus
» 20es JORNADES DE ROL A REUS
»  Torneig de Warhammer Warreus 2012 (diumenge 22 d'abril, Reus)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: Tornejos-
Canviar a: