CWM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Club Warhammer Manresa
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Ajuda pintura Altos Elfos

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Evil

Evil


Nombre de missatges : 165
Fecha de inscripción : 30/08/2011
Edad : 45
Ubicació : St Joan City

Ajuda pintura Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Ajuda pintura Altos Elfos   Ajuda pintura Altos Elfos EmptyDv Set 02, 2011 2:37 pm

Bon dia a tots, tinc un petit dubte, estic pintant els meus primers Elfos i encara no domino gaire els colors, per les gemas dls cascos i "petos" quin color es millor un Red gore o un altre tipus d vermell? I per les llances esta be un Bleached bone i mithril a les puntes?

Moltes gracies
Tornar a dalt Ir abajo
Humbolch

Humbolch


Nombre de missatges : 1705
Fecha de inscripción : 03/10/2008
Ubicació : Del terròs

Ajuda pintura Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ajuda pintura Altos Elfos   Ajuda pintura Altos Elfos EmptyDv Set 02, 2011 8:24 pm

Mira per les gemes, crec que al codex ho explica bastant be, tot i que si no et vols complicar les fas blood red, i les ilumines amb traronja.

I les llances amb Bleached bone va de conya, despres si tens tintes sepia les hi passes i et quedaran bastant be, i les puntes jo faria metalgun, i el que seria el tall de les llances i punta amb mithril.

Espero haberte sigut d'ajuda i per qualsevol altre cosa els dilluns pintem a partir de les 21:00 normalemnt.
Tornar a dalt Ir abajo
Evil

Evil


Nombre de missatges : 165
Fecha de inscripción : 30/08/2011
Edad : 45
Ubicació : St Joan City

Ajuda pintura Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ajuda pintura Altos Elfos   Ajuda pintura Altos Elfos EmptyDs Set 03, 2011 12:17 am

Ok moltes gracies, mirare d'anar a comprar aquestes pintures i provare a veure q surt i si puc em passo un dilluns d'aquests
Tornar a dalt Ir abajo
Set

Set


Nombre de missatges : 16
Fecha de inscripción : 15/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Manresa

Ajuda pintura Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ajuda pintura Altos Elfos   Ajuda pintura Altos Elfos EmptyDg Set 04, 2011 10:56 pm

Per les gemmes, si vols un bon resultat i molt fàcil, pinta-la primer de platejat i després hi poses pintura transparent, però la citadel no va bé, jo utilitzo tamiya color.
Et recomano la X-27 si vol fer un rubí, la X-25 per maragda, i alguna vegada pots fer aiguamarina amb X-23 o ull de tigre amb X-26.
Aquest truc me'l va ensenyar el meu pare i queda molt bé sobretot en gemmes i ulls de tau, però la pots usar per més coses.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ajuda pintura Altos Elfos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ajuda pintura Altos Elfos   Ajuda pintura Altos Elfos Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ajuda pintura Altos Elfos
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» altos elfos vs elfos oscuros
» altos elfos
» altos elfos
» Altos elfos
» Altos elfos!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
CWM :: PROPÒSIT GENERAL :: General-
Canviar a: